2009. november 5., csütörtök

Pesti BGS látogatás II.rész

Folytatva az előző részt, ott tartottam hogy barátommal sikeresen bejutottunk a Papp László sportarénába, ahol a 2009 es Budapest Game Show t tartották. Hát az egyik csoda jött a másik után.

Iszonyat sok ember, alig lehetett közlekedni, óriási tér, ami minden négyzetméterében tartogatott meglepetéseket, de persze a szimulátorokhoz meg a próbagémekhez, meg az ingyen szoftvernél az ingyenes win7 re várakozók sora, túlmérte az elképzeléseimet. talán még soha nem láttam ilyen hosszú sort, itt láthattam nem is egyet. nos ha sornál tartunk akkor akik azt hitték hogy könnyedén juthatnak hozzá az egyébként méregdrága win7 hez azok jórészt elég nagy csalódásban kellett részesülniük most nem taglalnám miért, de azért évi 2700 ért ingyenes win7 nem éri meg. elég drága mulatság még mostanság win 7 t venni. ami még licensz nélkül is elég drága. na mindegy.

Próbáltuk szisztematikusan felfedezni a terepet, ami minden részletében újat mutatott, szóval nem lehetett egy könnyedén megunni, de ha azt vesszük hogy csak mentünk, megálltunk, bámultunk, mentünk, és mentünk akkor akárkinek a lába egy idő után elkezdett volna fájni, és szék után nézni. még szerencse hogy bevált apus BNV s módszere, ami abból áll hogy kinéz magának az ember egy fotelt, ahol nem ül senki, megnézi mit árulnak ajánlanak ott, odamenni, kérdezősködni és mikor az ajánló belejött a válaszadásba, akkor megkérdezni hogy le lehet e ülni. még segítettem is az ipsének letesztelni a wireless internetje sebességét, ugyanis nem ismerte a speeedtest.net sebességteszt oldalt. jól kipihentem magam 15 perc alatt még barátom is. aztán újult erővel indulhattunk felfedezni.

Nos ha pontosan le akarnám írni mi mindent csináltam, láttam, néztem bámultam, ámultam ott, arra 20 oldal kevés lenne, pedig csak 11 től 15 ig voltam ott. ugyanis a 16 os vonattal haza kellett jönni, mert még így is sokára értem haza, késő este. na mindegy összefoglalva:
Láttam: moddolt pcket, óriási kivetítőket, profi virtuális focimeccset, stratégiai összemérést, játékbemutatókat, rohamosztagosokat parancsnokukkal, szépségkirálynőt udvarhölgyével, ferrarit, tuningolt autót, robot ot, rakat notebook ot, óriási HALO figurát, sims3 játéktermet meg húú, ennyi jutott hirtelen eszembe, de ezek csak tőmondatok, szinte minden sarok új meglepetést mutatott.

Ja és kipróbáltam 3D s monitort, notebook ok at, vettem tavalyi PC gurukat olcsón, és láttam csodákat. Eszméletlen volt. egyetlen hátrány a levegő meg a por amit az a rengeteg ember felkavart.
Háromnegyed 3 kor már olyan fojtogató volt a száraz levegő mintha homok marná a torkomat, barátomnak még rosszabb volt. Na jó 15 kor ki, irány az állomás, de akkor már szinte hulla fáradtak voltunk, és mivel volt még egy óra az indulásig, ezért arénába be ott lesüppedés a kényelmes székekbe, és aztán még megettünk egy görög gyrost is, egy nap 2 gyros 2 néptől, mindkettő jó volt de a török gyrosba több volt a hús.

Aztán fel a vonatra, és irány haza. A vonaton  iszonyat meleg volt, és szinte semmit sem ért az ablaklehúzás, mert alulról jött a meleg, és pont a hátsómnál. olyan forró volt az ülés, ha tojás lett volna a zsebembe, hazáig puhára főtt volna a faromnál. ami érdekes, az hogy le volt véve a fűtés teljesen, mégis pokol volt. De még mindig jobb mintha meg kellett volna fagyni. Hazajöttem, és utána egy teljes nap volt a kirándulás kipihenése.

Ennyi lett volna a 31. i Budapesti kirándulással egybekötött gyros teszteléssel egybekötött BGS látogatás naplója.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése