2009. november 1., vasárnap

Október 31, Gyros teszteléssel egybekötött BGS látogatás

Október 31. én reggel 5:33 kor indult  vonat ami megállt, és nem kellett átszállni, felszálltam barátom már várt az állomáson, beültünk a kocsiba, de majd csak Újszászon jött kalauz néni.

Megvettük a jegyet persze nem Újszásztól mert kinek van kedve átszállogatni.
Oké ment jó gyorsan a vonat, gyönyörű pirkadati képeket készítettem, deviantArt on láthatóak, haladunk, 3 óra az út, és hoztam magammal 4 szendvicset és 1 üveg vizet és egy tárolóba túrós rétest (apus pakolt elemózsiát, de ennek csak később lesz része a sztoriban)
Megettem az út alatt 2 szendvicset, nem tudtam többet, barátom meg 1 szenyát hozott magával.

Nos rendben leszállunk a keletinél 8:10 re ér be a vonat pontosan, na akkor menjünk felfedezni, mert úgyis nincs messze a Papp László Sportaréna, és gondoltam 10 perc alatt odaérünk és még 50 perc volt a nyitásig.

Akkor elmentünk és tettünk egy jóóó nagy kört olyan 5 km est de nem láttunk sehol gyros árust ami nyitva lenne. Megtettünk szép nyugodtan olyan 5 km es kört a belvárosban, aztán nézzük hogy hoppá fél 10!  Irány  a BGS de enni is kéne valahol, és főleg gyrost (igen főleg gyros tesztelés is volt) Bemegyünk korgó gyomorral az Aréna plázába de akkor már szinte kopogott a szemünk. sehol gyros. Odamegyek egy lányhoz aki ékszert árult hogy hol van gyros.
Erre barátom mögé mutat.
Mondom köszii.
Leülünk nézem török gyorsétterem van gyros fenn a rúdon forog, mondom mikor nyitnak ki azt mondják 10 kor  9:50 volt mondom jó megvárjuk 2 sima gyros lesz mindennel (600 ft de ennek is később lesz szerepe )

Várunk várunk mocorognak pakolnak, semmi semmi semmi. A gyomrunk tovább korog. 10:15 kor megkérdezem a lányt megint (közbe már megrühheltük egy életre a török zenét)
Mikor lesz kiszolgálás? Mondja erre hogy a srác nem jött még aki levágja a gyrost, 
Mondom mormogva barátomnak, ha nem jön 5 perc múlva fogok egy bicskát, és kannyaritok egy nagyot, és eszünk.

Pont 5 perc múlva jött de az a srác mint a villám elővett 2 kardot, (odasúgtam barátomnak, hogy ha itt vki nem fizet felszeleteli mint azt a húst) szitty szutty levágott 1 adagot, becsomagolta a lepénybe amit azelőtt készítettek szemünk láttára kis csomót szakítva kézzel mint anyu kanállal a galuskát, de ez a tészta sokkal gumisabb volt vagy hogy mondjam, nem lehetett könnyen szakítani.

Beletekert a lepénybe jó nagy adag húst (ennyi pénzért egyáltalán nem sajnálta a húst, óriási adagot adott olyan 25-30 cm magas tésztatekercs benne 70% hús 29% zöld cucc, és 1% szósz abból is 2 fajta (habár szószból többet adhatott volna) olyan automatán csinálta mint egy gép.

Isteni volt. teljesen máshogy volt fűszerezve a hús. 
Sokkal fűszeresebb és szaftosabb volt, na az kitett egy jó ebédet
Ez történt aztán megkajálva mentünk a sport arénába
Amit térképen 2 perc az valójában 3 km  de aztán jött egy kellemetlen meglepetés
Odatalálunk erre mit látunk nagy piros alapon fehér betűkkel?
SZIGORÚAN TILOS BEHOZNI
-ÉLELMISZERT
-ITALT
-FÉNYKÉPEZŐGÉPET
-ALKOHOLT
...  
 FÚÚÚÚ vazz nálam még rakat Kaja, és látom hogy biztonságiak dobálják ki a zsákokból a cuccokat.  ajóédes ... elő a zsák 1 szenya gyorsan betárazva, maradék 1 l víz 1 hajtókára a többi meg így elrendezve: túrós doboza rá fényképező rá kapucni aztán
sapkába be 2 szenya, lenyomni, aztán le a kabát, és durván bele
jól belenyomkodtam, hogy csak kabátot lehessen érezni és megkértem Lacit hogy ellenőrizze nem lehet e mélyebbre nyúlni.

Mondta rendben na akkor  lássuk,  mennénk be, erre látjuk hogy hoppá van másik kapu is nyitva és ott csak egy hosztesz áll.
Na akkor gyorsan hopp át, és  bemegyünk de előbb láttam mit dobáltak ki a feltünően tiszta kukába  bontatlan chips ek kólák üdítők szenyák, hamburger, dobozos kaják stb.
 útálom a pazarlást szinte a szivem vérzett ettől
 aztán hoppá mit látok benn?
Előttünk 2 gyerek előveszi a hátizsákot kabát alól 2 szenyát és kajál.
Mondom a francba ezek tőlem lopták az ötletet
Megyek tovább látom BÜFÉ jó drága árakkal  na akkor gondoltam újra a tiszta kukára
Hoppá sztem ha kidobták volna a jó házikolbászos szenyámat meg a túróslepényt az lehet még ma a büfé polcain lettek volna

Folytatása következik,
vége az első résznek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése